îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

luni, 3 august 2009

Oare?


Ti-ar place sa fim izolati pe o insula? O insula pustie. Asa din senin. Fara mancare. Fara apa. Doar noi doi. Eu cu tine. Tu cu mine. Umbra mea, sa fie langa a ta. Privirea mea, aproape de tine. Iar atingerea mea, mereu simtita pe obrajii tai rujeoli. Mereu sa iti dau parul din ochii tai senzuali.
Sa stam intr-o primavara rece, amandoi, tinandu-ne de mana, pe plaja, prinvid apusul, apoi adormind pe umarul meu, sa te trezesc la rasarit. Sa iti trezesc zambetul. Simturile. Sa iti trezesc parfumul. Sa te trezesc in soapta. Si tu sa dormi in continuare. Si sa fiu nevoit sa te sarut.
Apoi vei deschide ochii. Culoarea lor se va aprinde intr-un verde-caprui sensibil...
Ma vei lua iar de mana. Ma voi juca cu inelul tau, cu parul tau, cu mana ta. Te voi privi. Ma vei privi. Iti voi sopti:
-Te iubesc!
Apoi voi urla, departe de tine:
-TE IUBESC!
-Apoi a-si veni, si ti-as da un sarut. Un sarut cald.

Mihai. Pe ce insula am zis ca sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu