îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

joi, 6 august 2009

Cuvinte greu exprimate

O cautam. O cautam si uitasem ca sunt chiar langa ea. Ba chiar ma tinea de mana. Eu nu o vedeam. Parca era invaluita intr-o ceata intunecata si groasa. Tot ce auzeam era zambetul ei. Ma simteam ca intr-un vis. Eu ma plimbam cu degetele pe gatul ei parfumat iar ea isi plimba palma pe abdomenul meu… Eram pe o banca. Si tot ce imi aduc aminte este ca… era frumoasa. Parca niciodata nu am vazut-o atat de frumoasa. Parea ireala. Si totusi, ea era langa mine. Vantu-mi auducea parfumul ei pe la nari… Seara-mi aducea zambetul ei aproape de mine… iar luna-mi aducea buzele ei la buzele mele. Ma simteam indragostit. Exact la fel ma simt si acum… Parca mi se scurge in sange o dragoste pasiva si adanca de care ei… Ei nu i-ar pasa… Eu? Eu a-s putea sta o zi intreaga sa-i spun ce simt pentru ea… atat de multe vreau sa-i spun, incat pana si paienjenii s-ar plictisi sa-si agate firele de mine. Eu? Mie nu mi-ar fi indeajuns un intreg vocabular frantuzesc ca sa ii demonstrez ce simt. Eu? Categoric a-si avea nevoie de cuvinte supra-omenesti, de explicatii si de multe altele.

Mihai. Inca nu-mi gasesc cuvintele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu