îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

joi, 27 august 2009

Draga mea...



Am fost cu tine...




în mii de culori te-am desenat

de fiecare dată când m-ai privit,

și niciodată nu am uitat

tu cât de mult m-ai iubit... 


călare pe-un aer invizibil

am fost cu tine peste tot

și-n totdeauna invincibil

și-n totdeauna, un aer mort...


mi-aduc aminte că te uitai la mine

și eu îți zâmbeam fără de rost

și-ntotdeauna am fost cu tine

întotdeauna, peste tot. 


______________________


iubirea


nimeni nu te-ascultă

și nimeni nu te-ndeamnă

sufletu-ți sare-scaldă

într-o apă perfect caldă.


iubirea ca un abis

din inimă să-ți fure

mereu un paradis

și mereu gânduri nepure.


iubuirea te-ndeamnă

iubirea ti-o alegi

viața nu ți-e o scamă

și doar pentru ea, doar pentru ea trăiești.


camuflat printre blocuri

zilnic încercând s-o întâlnești

și vapoare negre vin în docuri

și tu niciodată nu greșești. 


______________________


ești în mâna mea, și te-a ating

te țin în palmă, și-ți suflu ușor

te uiți la mine, iar eu te sting

flacăra, o flacără de dor. 


fiindcă mă simt singur și gol

și parcă tu, îmi ești departe.

în fiecare noapte, dar în fiecare noapte mă scol

și mă uit la poza ta, dintr-o carte.


tu mereu mă privești, iar eu mereu te privesc,

pozele de-abia ce ne mai unesc,

și-un scris în care mai apare un 

                Te iubesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu