îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

sâmbătă, 27 iunie 2009

Pierdut

Sunt pierdut. Sunt pierdut undeva in sufletul tau murdar. Pana si privirea-mi e pierduta. Pierdul intr-un apasator vis. Intr-un vis unde imi amintesc cum paseam plictisit cu tine, si ne pierdeam timpul mergand pe un pod ce statea sa se darame. Aveai parul in vant, iti intra in ochi, il dadeai dupa ureche, si iar iti intra in ochi. Ochi ce iti erau verzi. Verzi ca iarba ce se afla in spatele nostru. In spatele nostru erau multe amintiri placute. Placute ca saruturile tale. Ale tale soapte ma faceau sa zambesc. Zambeam fiindca imi placea de tine. De tine, fata amortita de dragoste. Dragoste ce numai eu ti-o puteam darui. Si ti-o daruiam din tot sufletul.

Mihai. Sunt pierdut intr-o dragoste imaginară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu