îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

vineri, 26 martie 2010

Tablou de război

Îmi șuieră gloanțele,

îmi ghioraie mațele

camarazi întinși

de noroi linși.

de obuze ne ascundem

printre copacii ciuruiți

gri, foști verzi, toți stăm, în tranșee, ghemuiți

de-abia ne vedem.

muniție nu mai avem.

fiecare-și strânge poza mamei la piept

eu o strâng pe a ta

sălbatic concept.

și aștept.

mi-aștept în întuneric moartea,

și parcă nu mai trece - noaptea, 

totul e gri și cenușiu,

e dor de toamnă, timpuriu.

caporalul strigă să-naintăm

generalul spune, tot ce avem să uităm

să fim bărbați aste secunde

de moartea fiecare n-are de ce să se ascunde

fiți bărbați în astă întunecată pădure,

fiți bărbați în cristoșii voștri,

pentru mame, flămânde gure,

vin germanii, sunt dea-i noștrii,

vin tancuri inamice,

ne zdrobesc, ca pe niște popice.

fiți bărbați întodeauna, 


și-ncepu furtuna...



(nu e tabloul războiului minții mele ci doar o aberație.) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu