îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

joi, 29 aprilie 2010

tulbure

Iar tu?

Nu, nu se poate, iar ești tu.

De ce te uiți așa la mine? știu, iar sunt mort de drogat, și încerc să mă trezesc. dar nu pot. am băut și ceva bere. e chiar imposibil. am ochii mai verzi ca verdele. și am sângele mai roșu ca flacăra. am sufletul mai stins decât crezi tu. sunt un cretin ce se izbește de tine zilnic, și căruia îi place absolut tot. păcat că nu mai am viață, vlagă și nici bani.

După câteva ziduri de betoane, te privesc, și încerc să-ți spun ce n-am avut până acum curajul să-ți zic:

-Tu ești mai tânără, mai frumoasă și mult mai în viață decât mine. Ai un păr roșcat unic. De ce mă iubești? De ce stai cu mine, să stau cu tine și apoi să mă rănești? De ce ai încercat să fugi de mine și eu te-am ținut? Dar eu de ce nu mai am viață? Iar dacă tu mi-ai secat-o, tot de la tine o aștept înapoi. 

4 comentarii:

  1. chiar ca e tulbure
    dar e si fascinanta
    e interesanta cum ai gandit-o
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. ms pt comm:*.
    ai un mod foarte frumos de a scrie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuza'mi deranjul!
    Dar asta iar este geniala. :|
    Cum de altfel.. sunt toate pe aici.

    RăspundețiȘtergere