îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

vineri, 16 aprilie 2010

Fațadă

Plec și vin

odată cu ploaia

soarele, de astă dată 

nu-mi va lumina calea,

nu mă lua cu tine

înspre necunoscut,  (editat)

lasă-mă aici,

aici, pierdut.

fă-ți tu bagajele, 

o să ne auzim, 

tot în această carte

îți voi trimite scrisori

eu, da, până ai să mori

și tot în ele,

îți voi săpa adânc în trup,

să-ți găsesc fericirea,

și-ți voi dărui ce n-ai...

        iubirea. 


Un comentariu:

  1. E deja a doua oara cand intalnesc asta, aici ce ai vrut sa spui? "în spre necunoscut," ori ai vrut sa iasa "inspre necunoscut" cealalta data am vazut-o la poezia care ti-am spus sa o verifici de litere manacate, in rest e draguta si asta.
    Poate te enervez ca las la fiecare chestie care imi place mesaj, dar eu o fac ca sa ai un feedback nu ca ma dau eu prea destept

    RăspundețiȘtergere