îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

vineri, 23 aprilie 2010

Târziu

Ia-mă de aici, din Montreal

şi du-mă-n Paris. Du-mă-n palate

peşteri sau dune. 

du-mă departe,

te rog, 

fă-mă să-mi las gândurile deoparte.


Fă-mi un ecuson de intrare

în a ta limbă franceză, cehă, sau rusă

şi lasă-mă să-ţi explorez parfumul de femeie,

femeie senzuală, cu ochi verzi

şi cu rochie roşie, de vânt supusă.


Fă-mă să ameţesc... cu un sărut,

cu gust de struguri,

lasă-mă te rog să te gust,

m-am săturat de sirop de muguri.


Ia-mă doar de mână

şi sunt fericit.

Dar acum... 

e mult prea târziu...

părul mi-a albit.



Un comentariu:

  1. uite! asta e faina si-mi place, in ochiul meu poate i-as fi dar putin mai mult ritm sa obtin o cadenta ca aici http://crosswinder24.blogspot.com/2010/05/cazna-din-planul-divin.html, nu stiu daca e cel mai bun exemplu, dar asta mi-a venit pe moment

    RăspundețiȘtergere