îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

joi, 29 aprilie 2010

noaptea

E frig, e întuneric, e ceață și mi-e somn

stau, fumez, în noaptea asta nu dorm

pianul se aude iar din sufragerie

mama recită, în miez de noapte, 

e o noapte tristă, și în aer e melancolie.


Tu, în pijama roz, ești întinsă pe covor

de cam 2 ore dormi, iar mie mi s-a cam făcut dor,

în brațe nu vrei să te strâng, 

azi nu ți-am luat flori,

azi am stat în colț plângând,

și nu ne-am mai comportat ca niște actori.


până și luna din cer se zărește,

iar mama tot nu se oprește

își cântă romanța obosită

obosită, și mult prea tristă

tristă și adormită.






6 comentarii:

  1. multumesc mult :D

    si tu esti in blogroll-ul meu:>
    imi place foarte mult cum scrii:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit primul vers și mi-am adus aminte de-o tâmpenie de melodie în care un tip se screme la un moment spunând "E frig, e întuneric, e groază". E foarte amuzantă.
    Nu m-am putut abține.
    Asta-i melodia: http://www.youtube.com/watch?v=VnaR5axvKWE

    P.S. De altfel nu există nici o altă asemănare între poezia ta și tâmpenia aia.

    RăspundețiȘtergere