îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

sâmbătă, 25 iulie 2009

Azi?

Azi? Azi am iesit afara. M-am asezat pe o bordura incinsa. In fata mea se afla un vanzator de pepeni. Ma privea. Il priveam. SI-a aprins o tigare. Mi-am aprins si eu. La el a venit o femeie. La mine a venit Patricia. Ma privea. Iar eu? M-am inchis in mine. Ma uitam in jos. Parca admiram nisipul jegos de sub tenesi.
-Mergem in colo?
-ok.
Si ma uitam in alta pare in afara de ea. Iar ea se uita in alta pare in afara de mine. Parca admiram amandoi cladirile gri, incinse si sumbre ce ne inconjurau. Respiram greu. Dar nu stiu de ce. Nu mi se tragea de la caldura. I-am aratat strazile invecinate. Mi-a facut o placere enorma sa stau cu tine. Ma simteam stapan pe mine, si parca, nu eram. Parca cineva imi intorcea capul, de fiecare data cand vroiam sa ma uit la ea. Iar ea? Era … prea frumoasa ca sa o pot admira. Iar eu? Prea fraier ca sa ma lupt cu acea persoana ce ma retinea. Oricum, nu ma puteam lua la lupta cu propria constiinta. Ea? Avea parul roscat… un roscat aspru in razele soarelui, atat de stralucitoare, incat… incat, decat cu umbra o puteam atinge…

Mihai. Sper ca nu a fost doar un vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu