îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

duminică, 14 februarie 2010

Azi e ziua îndrăgostiților...


Special pentru tine:



Tu mă-nveți să fiu fericit

Atunci când sunt trist și obosit.

Tu ești cea care mă privește mereu

Și-mi spui cu drag că nu-i greu.

Tu ești un prieten adevărat

Tu ești cea cu care-n vis am dansat.

Tu ești cea care-mi zâmbește

Și mereu îmi spune că mă iubește.

Eu sunt cel de care grija vei avea.

Copilul tău, Mihai, care intră mereu

în belea.



Ești caldă, dar mâinile-ți sunt reci

Tu buzele pe obrazul meu-ți treci

Și lași o dâră de parfum senzual

Traversând pe obrazul celălalt ilegal.

Și ochii-ți clipesc

Mie gândurile-mi amorțesc

Tu în continuare mă privești

Si-mi spui, ca un înger, că mă iubești.




Vena-mi pulsează

Ochii visează

Zâmbetu-mi tresare

Când urci tu pe cărare.

 

 Te așezi lânga mine

Sub un măr, unde ne e bine.

La umbra lui stăm și gândim

Lucruri, pe care n-avem curaj să ni le împărtășim.

 

  Cu șezutul pe-o verde iarbă

Cu privirea, aproape oarbă

Te țin în brațe și-ți șoptesc

”o fata ca tine nu mai găsesc”.

 

 Clipești ușor, și-mi amintești

De zânele ce bunica le scotea din povești.

Iar tu ești prima de mine întâlnită

Ce-n copilărie, în gândurile mele, nu era regăsită.

 

 Ne uităm la nori și parcă plutim

Printre ei ne ascundem și ne pitim,

Doamne, și ce mi-ar place să ne rătăcim.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu