îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

miercuri, 2 iunie 2010

Eu sunt Mihai Stanciu


         Nu cerșesc laude sau ceva de genul ăsta. 


                    Sunt doar un prizionier străin pierdut în timp.


                           (asta e pentru toți cretinii care cred despre mine că sunt o cometă prin spațiu)


                                   Nu am luat un premiu. mi-am liniștit doar sufletul. 



#nu scrie în interviul din ziar dar singurul lucru pe care mi-l doresc este să merg cu talpile pe fierbintele soare.  


#am scris seara, dimineața și târziu în noapte, nu pentru voi, ci pentru mine. 


#la mine 1 + 1 nu a fost egal  niciodată cu 2, ci mereu a dat ceva mai mult. (și consider că de data asta mi-a ieșit cel mai bine). 


#iar dacă nu știai, mi-am tatuat pe corp ultimul tău sărut. (și doar asta m-a determinat în ultimul timp să tot scriu) - și îți mulțumesc pentru tot - știu că vei trece și pe aici și știi prea bine că despre tine e vorba. - câteodată te iubesc și eu - .


#a plouat cu început de iunie. 

                                                    

              Mihai. 


Proza cu care am participat: 

click!




33 de comentarii:

  1. Sincere si maaaari FELICITARI! Textul este wooow... am ramas fara cuvinte dupa ce l-am citit. M-au trecut fior de la primul la ultimul cuvant. Kid, ai talent!! Nu-l irosi, ar fi pacat..
    Multa bafta in continuare. Big hugs:*

    RăspundețiȘtergere
  2. bv Mihaie...eram prin oras si intamplator am vazut ziarul cu tine Felicitari.Sunt mandru k la mine in cartier e un asemenea talent.Nu stiam despre pasiunea ta.Blogul e plin de imaginatie!Felicitari inca o data
    un Prieten...

    RăspundețiȘtergere
  3. cât despre bucata de proză...speachless.
    mai că te face să plângi un asemenea text.foarte frumos,felicitări!
    mă bucur că te-am descoperit,sincer!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos frumos frumos frumos
    si felicitari multe multe multe multe!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fumos! Mult noroc cu volumul. Ar fi pacat ca aceste randuri sa nu fie citite decat pe internet. Inca o data FELICITARI! Ai dovedit multora ce inseamna ambitia!
    Un alt prieten...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. am gasit 2 asemanari:
    1. si eu am participat la concurs
    2. tu...Energetic Ploiesti...eu..Energetic Campina

    si deosebirea: tu ai castigat..eu nu:))

    felicitari..si iti urez scrieri multe de acum incolo si din ce in ce..in ce ..in ce mai reusite:*

    RăspundețiȘtergere
  7. nu.no stiu. in schimb colega mea de clasa si totodata de banca a luat mentiune [andreea]

    titlul meu: Preludiu
    ..dar dupa ce am citit proza ta..cred ca a fost concurenta mult prea mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei ! :D

    Tocmai ce am citit compunerea ta.
    Nu stiu de ce...dar numele "Daniel" se potriveste foarte bine acolo :))

    Genial !
    Felicitaaaaaaaaarrrriiii

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari
    wow super tare melodia d p fundal imi dai si mie te rog sa pun pe prima pagina? e super tare ms.astept mesaj p pag mea la PAGINA "DESPRE MINE"

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitări. Pasiunea ta pentru artă şi în special literatură e debordantă.
    Multă baftă în continuare, dar mai ales încredere în mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. si totusi.. de ce scrii atat de.. trist?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ai de ce să mulţumeşti, eu consider că primeşti toate aceste felicitări pe bună dreptate. E meritul tău, aşa că bucură-te.

    RăspundețiȘtergere
  13. pai..si nu ai simtit lucruri fericite niciodata ? Un scriitor atat de bun ar trebui sa mai si zambeasca nu doar sa scrie..

    RăspundețiȘtergere
  14. In primul rand:
    FELICITARI!!!!
    Si in al 2-lea rand,pe post de cadou o leapsa.

    RăspundețiȘtergere
  15. mereu am dat numai peste oameni talentati. si tu esti inca un exemplu pe lista mea.
    trebuie sa invat cate ceva de la fiecare din voi. adica trebuie sa invat ceva si de la tine.:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mihai,când dai de mine pe messenger să dai un buzz.Vreau să îţi trimit ceva şi pe mail nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  17. amice,stiu ca va suna cu oricare dintre sutele de comentarii primite dar te superi daca iti zic ca te invidiezi pentru felul in care-ti exprimi ideile ?
    ai putea sa-mi spui care sunt scriitori tai preferati ? sau macar cartea ta preferata ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari! Mult succes in continuare! Ai talent mult... asa ca nu-l irosi! Felicitari inca o data

    RăspundețiȘtergere
  19. mihaie nu l-ai meritat , l-ai castigat, ca orice lucru bun in viata.Umilele mele aplauze pentru un viitor mare scriitor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitaaari >:D<

    E absolut genial. Am citit:D

    Daniel:-?
    o s-auzim mai multe de el:D?

    RăspundețiȘtergere
  21. De Daniel? Nu, m-am rezumat doar la un fragment. Chiar dacă pare un început de roman, nu, am concentrat tot în doar câteva rânduri.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai, Mihai..ii multumesc prietenei mele care mi-a dat linkul...Pot sa te intreb ceva?...Cat de obiectiv esti in povestea lui Daniel?... Pur si simplu nu stiu ce sa scriu:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Superb. Felicitari pentru premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Impresionant.Si totusi,nu multi au aceasta capacitate de a privi in profunzime si este de admirat.E adevarat ca si eu mi-as dori sa pot privi astfel lucrurile,dar e talentul tau si desi pana acum 10 minute nu stiam ca existi,apreciez modul tau de a gandi.Felititari!

    RăspundețiȘtergere
  25. FELICITĂRI !!! Momentan eşti CEL AMI TARE până când va apărea următorul (DACĂ va apărea) !!!


    BRAVO !

    RăspundețiȘtergere
  26. Saultare !
    Scri foarte frumos.
    Sunt sigura ca intr-o zi iti voi citi cartea , dar ti-as sugera sa nu te grabesti.
    Ar fi o risipa sa renunti la blog .
    O zi buna .

    RăspundețiȘtergere