îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

sâmbătă, 26 iunie 2010

Camera-mi miroase a săpun verde de vară




                 Mi-ai furnizat energie pentru toată viața mea numărată în săptămâni. Am mâncat cu tine zâmbete pe pâine. Și mereu am fost victorios fără nici o bătălie. datorită ție. 





”îmi place să privesc stelele, prin fumul gros al țigării, să-mi las gâtul pe spate, în brațele unei fete, mai mare sau mai mică decât mine. Vreau ca atunci când mor să îndeplinesc visele tuturor puștoaicelor de vârsta mea. 

                     Am vrut să mă sinucid de nenumărate ori. Și nu mi-a reușit.”





6 comentarii:

  1. -NU! Asta nu ai dreptul sa faci.VIATA este una singura,pe care o traim doar odata si merita sa o traim din plin.Si pietrele au viata loe si o pastreaza pe a noastra peste veacuri in "corpul"sau,traind viata ei si amintind despre noi.
    -Dar...atunci ne este sorocul.Toti suntem muritori si nu trebuie sa uitam asta niciodata,desi toata lumea vrea sa ajunga in rai insa fara sa moara...deci sa ne bucuram de viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. ştii,cu degetele putem prinde într-un cadru şi Soarele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. visator si realist in acelasi timp. ciudat.

    RăspundețiȘtergere